Tennisopolis : Tennis Social Network

Rustin's Comments

Comment Wall (30 comments)

You need to be a member of Tennisopolis : Tennis Social Network to add comments!

Join Tennisopolis : Tennis Social Network

At 9:28am on July 28, 2009, zach said…
hey man im sorry i actually cant play tonight i got a pass to the advanced screening of funny ppl tonight.. sorry soon tho before you take off!
At 3:34pm on July 26, 2009, zach said…
well i work tonight so i dont think that would work maybe tues night?
At 6:06am on July 26, 2009, zach said…
yea man i am back iv tried to find some courts that are open later with some other ppl iv met but the lights havent fuckin turned on .. if you know of any courts let me know i wanna play bad! that tourney sounds fun as well
At 3:27am on July 25, 2009, karl kase said…
Hey there. Yeah i definately would. What part of town are you in and whats your schedule like.
At 1:44pm on June 29, 2009, Eduardo Quinonez said…
sup man, if you want to hit some time just let me know.
At 11:44am on June 14, 2009, Anton said…
602-299-4374. I still live by ASU. Lets do this
At 1:50pm on June 12, 2009, Anton said…
Dude!! long time no talk.... are you ready for that re-match?
At 5:42am on May 4, 2009, Aaron said…
no man i'm traveling in asia b ut i should be in az in a few weeks..we should hit then..
At 2:58pm on January 19, 2009, Tim said…
Hey. I'm looking from someone in the 4.5 or 5.0 range. Let me know if you can play. Thanks.
At 12:43pm on September 28, 2008, Dante Fiorenza said…
sure. i live in tempe and can play am and some nights
At 10:32pm on September 27, 2008, Aaron said…
I'll be in AZ in a week and am looking for someone to hit with. Lemme know if your interested!
Aaron
At 11:28am on September 15, 2008, Frank said…
Hey Rustin,
Would be great to hit. I'm a little far though, in Glendale. Where do you usually hit?
At 9:51pm on September 12, 2008, Ryan said…
yo ur from beantown too? I need to get the rackets restrung but I'd love to hit its been too long. Dude, thank god they have dunkies out here.
At 5:39pm on July 21, 2008, Dhanu said…
hi rustin..I live in tempe and I am a 3.5-4.0 player,would like to hit for a while and get some practice..so if you have time and are interested let me know..MHSchool courts are really close for me..
At 6:57pm on July 19, 2008, andrian andrian said…
Yup, you save our game...
And you remind me of echizen from prince of tennis anime lol.
Wanna play with me sometimes? I usually play challenge court at kiwanis on tuesday and thursday 6pm. It's fun
At 11:08pm on July 11, 2008, Jared said…
hey buddy, sorry about the service game tonight....
At 4:58pm on May 12, 2008, Rustin said…
Hey sup Aaron! I just texted you see if you wanna hit today or tomorrow.

text/call me back
At 1:41am on May 12, 2008, Aaron said…
whats the deal bro..wanna play?
At 2:28pm on May 5, 2008, Aaron said…
yeah man i'm pretty free so let me know..i think i'm busy tomorrow tuseday but any other times good.i rather play at night or late afternoon since its so hot out! give me a call or text me 508-868-7604.
-Aaron
At 12:40am on April 7, 2008, Dan Churchill said…
yes that would be good are you in phoenix?

Like Us!

Marketplace

© 2014   Created by Mark / The Mayor.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service