Tennisopolis : Tennis Social Network

Hi everyone...I am looking for a tennis partner to play anywhere. I am new in town so i am looking for a tennis partner to improve my tennis. I am not really sure how the ntrp rank works but I believe i am 4.5 I played for my university team in Venezuela. I am very competitve and really wanting to have a good tennis match. Let me know if you are interested.

Views: 179

Replies to This Discussion

 

Oye man. Yo soy 3.5 maomenos, corro como liebre, tengo torneo en dos semanas, me gustaria pegale con alguien mas pesado. Dodne juegas? Que horarios traes? yo ando por aca por kitsilano.

Vivo en gastown. Las canchas que me quedan mas cercan son las de el parque andy livingstone pero podria jugar en stanley park tambien. Mañana estoy libre y estoy todos los dias libre despues de las 4
6043638781. Este es mi numero para cuadrar un juego cuando puedas, mañana ya quede con otra persona para jugar. Estoy libre entre semanas despues de las 4 y los fines de semana tambien.

Hey,

I am ready to go for a game either in North or West Vancouver. Havent played for a while but I used to be good player.

Cheers

RSS

Like Us!

Marketplace

© 2024   Created by Mark / The Mayor.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service